Op naar Chengdu! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Isha Foesenek - WaarBenJij.nu Op naar Chengdu! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Isha Foesenek - WaarBenJij.nu

Op naar Chengdu!

Blijf op de hoogte en volg Isha

01 Juni 2015 | Nederland, Breda

Backpack ingepakt en ingecheckt! Morgen vertrek ik en ik heb er heel veel zin in!
Ik ga eerst, met een georganiseerde reis, naar China. Hier blijven we een aantal dagen en daarna ga ik met een binnenlandse vlucht naar Tibet. Hier zullen wij iets meer dan twee weken rondtrekken. Daarna vlieg ik weer terug naar China en vervolgens naar Vietnam waar ook Evi dezelfde dag zal aankomen. Evi en ik gaan samen een aantal weken vrijwilligerswerk doen bij verschillende projecten (zowel met monniken als met weeskinderen). Daarna hebben we nog een aantal weekjes over om wat rond te trekken. We willen waarschijnlijk in Vietnam blijven, maar kunnen ook altijd nog naar een van de buurlanden of Indonesië gaan.

Als ik internet heb zal ik proberen jullie op de hoogte te houden. Ik verwacht dat dit lastiger zal gaan dan bij mijn eerdere reisplannen omdat ik nu niet echt een vaste plek heb

  • 01 Juni 2015 - 21:04

    Yolanda:

    Ha Isha, een hele fijne tijd, kom maar terug met een rugzak vol met nieuwe ervaringen. Het zou leuk zijn als je Sam in Vietnam nog tegenkomt (hij is er vanaf 12 juli). Je kunt in ieder geval later de ervaringen delen. Maak er een mooie tijd van, liefs Yolanda

  • 01 Juni 2015 - 21:41

    Adri:

    Lieve Isha, ik wens je een hele mooie reis met veel bijzondere ervaringen! We gaan je volgen en meegenieten! Fijn dat je weer mooie bestemmingen hebt kunnen vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isha

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4507

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 17 Augustus 2015

China, Tibet, Vietnam

Landen bezocht: