China, Tibet, Vietnam - Reisverslagen van Isha Foesenek - WaarBenJij.nu China, Tibet, Vietnam - Reisverslagen van Isha Foesenek - WaarBenJij.nu

China, Tibet, Vietnam

Nieuwe plannen zijn gemaakt en mijn ticket is geboekt!
Ik ga eerst, met een georganiseerde reis, naar China. Hier blijven we een aantal dagen en daarna ga ik met een binnenlandse vlucht naar Tibet. Hier zullen wij iets meer dan twee weken rondtrekken. Daarna vlieg ik weer terug naar China en vervolgens naar Vietnam waar ook Evi dezelfde dag zal aankomen. Evi en ik gaan samen een aantal weken vrijwilligerswerk doen bij verschillende projecten (zowel met monniken als met weeskinderen). Daarna hebben we nog een aantal weekjes over om wat rond te trekken. We willen waarschijnlijk in Vietnam blijven, maar kunnen ook altijd nog naar een van de buurlanden of Indonesië gaan.

Als ik internet heb zal ik proberen jullie op de hoogte te houden. Ik verwacht dat dit lastiger zal gaan dan bij mijn eerdere reisplannen omdat ik nu niet echt een vaste plek heb.

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

Home!

01 Augustus 2015

Halverwege, nog twee weken te gaan

16 Juli 2015

Laatste week vrijwilligerswerk, op naar onze reis!

28 Juni 2015

Kennismaking eerste vrijwilligersprojecten

26 Juni 2015

Vietnam
Isha

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4500

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 17 Augustus 2015

China, Tibet, Vietnam

Landen bezocht: